5.02.2011

得救見證 (口述版)

從沒試過如此膽怯在台上說話,在我這個不怕在人前表達自己的人,是特別和難忘的事。
_______________________________________________

各位弟兄姊妹,早晨!

我係Jessie鍾靜思,我係2009614日開始參與中華聖潔會嘅崇拜,係Tammy梁穎茵帶我嚟嘅。

由我返哩個教會,一直到宜家,我一直覺得企喺哩個台上邊,一定係要講啲對人好有啟發嘅題目同說話。我亦一直從每一次嘅崇拜入面,從哩個台度學習到好多天父同主耶穌珍貴又永恒嘅教導。我覺得我嘅得救見證實在好微不足道,所以當我知道有得揀上唔上台講得救見證嘅時候,我諗都唔駛諗就揀唔上台。

另外,要睇到一個人真正得救,係要睇到一個人生命同價值觀真正嘅改變,有天父喺佢心入面。要俾人睇到哩啲,首先要認識哩個人以前係點樣,先可以比較到佢宜家嘅轉變。生命嘅轉變亦都好難喺三、兩分鐘嘅說話入面顯露出嚟。

事情嘅發展係,連最驚上台講嘢嘅Tammy都話我知改變主意,會上台講得救見證,又勸我話「你覺得微不足道哩個係你覺得,天父點會噉睇呢?」,我開始動搖嘞,於是我就禱告嘞。

我首先禱告就問天父,你係咪想我上台講呀?講俾所有人知我愛你,願意一生都跟隨你。問完哩個問題之後,心裡面有一把好強嘅聲音響起,話我知哩啲深情嘅說話一說出口就膚淺嘞。對住身邊愛錫我嘅家人、親人同朋友都講唔出口,宜家仲要上台講,所有嘅感情一講出口即刻就好淺薄嘞。當時我心裡面都附和哩把聲音,覺得,係啦,好淺薄

過咗一陣,三兩分鐘後,有一把好溫柔嘅聲音喺我心裡面響起,「靜思,我想你講俾我聽呀!你上台講俾我聽啦。」我當時喺書店睇緊書,聽到之後都無立刻回應,繼續睇書;過咗一陣,哩把溫柔嘅聲音又響起,我離開書店,一個人行去地鐵站諗住搭地鐵返屋企,我再心裡面禱告再問天父,個把溫柔嘅聲音再同我講多一次,佢想我上台講得救見證。我就諗,要做一位屬神嘅女兒,首先第一步就係學習順服,將生命全然交俾天父。好啦,我就上台講得救見證啦。

跟住我就問天父,噉我講咩好呀?叮一聲,靈感就嚟嘞,就講由唔上台講得救見證到上台講啦。

我實在好感謝天父,喺我人生每一個唔同嘅階段同狀況,都一直拖帶住我,聽我禱告。我愛你,天父,我願意一生都跟隨你。

哩個係我嘅小小分享。周牧師同我講過得救見證要講嘅幾時決志、點樣認識主耶穌,我已經寫咗喺我書寫版本嘅得救見證嘞。多謝大家。

沒有留言:

發佈留言