3.10.2009

電話詐騙

我覺得香港其中一個最好笑、最有趣的電視節目是《警訊》。當你看到一班生硬但認真的演員,在重演那些應該在真實世界來得嚴重和複雜的案件時,你很難不捧腹大笑。原來,當那些案件重演發生在你身上時,有一刻,個心真係會離一離,感到心血少,想食保嬰丹定一定經的。

時:上星期某一早上
地:我家
人:我媽、我、小可愛﹙我最乖的小姪女﹚、電話裡的壞人一和壞人二

﹙嬰兒哭聲、大人哄嬰兒的話語。燈亮,電話響起,媽媽邊抱着在哭的小可愛,接聽電話。﹚

壞人一:﹙帶着哭﹚阿媽,我出咗事,出咗事,救我。

媽:吓?咩事呀?﹙拿電話聽了兩秒,惶恐地﹚阿女阿女,細佬出咗事呀,出咗事……﹙把電話交給在洗手間的我﹚

我:﹙正在洗澡,好香艷吓。接過電話﹚喂?

壞人二:﹙氣定神閒,帶點大佬架勢﹚你係佢邊個?

我:我係佢家姐。

壞人二:你細佬上個月同人上嚟借咗廿萬,宜家嗰個人走咗佬,我梗係要搵個擔保人架啦。

我:﹙一驚,不知所措又要扮鎮定﹚你哩度係咩地方、咩嘢公司?

壞人二:我哩度係無牌大耳窿。

我:﹙再驚,已經有啲口震,依舊扮鎮定﹚你……你有冇聯絡我細佬呀?

壞人二:你係咪傻架?我捉咗佢返嚟呀!﹙註:我事後諗番,都覺得自己係傻嘅。不過我係噉嘅人,嗰個人講啲唔講啲,我又唔知我媽之前聽到啲乜嘢,我係要問得一清二楚,要佢親口講個「fact」我知,噉先算有個「full picture」喺個腦度。﹚

我:﹙更驚,不過因為有「full picture」喺個腦度,反而鎮定咗﹚噉你俾我細佬同我講。

壞人二:xxxxxx,佢頭先同你阿媽仲未講夠呀?

我:﹙第一次俾人用粗口鬧竟然唔識嬲﹚我唔識你架喎,我都要搞清楚成件事架。你俾我細佬同我講呃。

壞人二:xxxxxx,頭先仲未講夠呀?

我:﹙感不耐煩﹚你俾……你等陣。﹙竟然錯手按了電話的音樂聲﹚媽媽,頭先你聽到啲咩呀?

媽:﹙仍抱着小可愛,但已停了哭聲﹚咪細佬喊住話「阿媽,我出咗事,出咗事!」囉。

﹙我再按電話,壞人二已收線。﹚

我立刻致電我弟弟,當然是虛驚一場。

我和媽媽實在沒想過警訊的情節會在我家發生,還配以小可愛的哭聲,令事情變得更煩亂和緊張。我弟弟笑我是傻的,竟然和他聊這樣久。我不介意認傻,只是當時面對這樣一個陌生人的電話,我確是很怕。幸好是,雖然怕,我還保有一點common sense,也深知我一定要面對它。難道我把那通電話拋回給我媽或是小可愛嗎?

我但願再面對任何讓我恐懼的事,我是真的鎮定。我也希望《警訊》的案件重演可以真實一點,演到多一點生活衝突的張力!

經濟不好,大家真要小心提防任何形式的騙案啊!

2 則留言:

  1. haha,我有個friend的爸爸都接過類似的電話,我想接到這種電話的心情固然不好玩,可是,壞人唯一的勝算是我們心急如焚,冷靜不來的情緒,只要氣定神閒,自可擊退他們。當然,在一片嬰孩哭聲下是很難冷靜的!

    回覆刪除
  2. 哈哈. 謝謝你, Jasper. 昨夜一起看戲很開心呢.

    回覆刪除